Kuningasidea: mennään uimaan! Valitettavasti varhaissyksy pilasi suunnitelmamme ja sade kampauksemme.

Ostimme Stoccalta viinipaketin, johon kuului pullonavaava ja tyhjiöpumppu ja korkkeja. Eli jotain sellaista, jota opiskelijoiden ei missään nimessä pitäisi ostaa. Äitini mielestä olen tuhlaavainen koska ostan mausteita -parempi olla kertomatta tästä viinisijoituksesta. Yleensä olen melko säästäväinen, ostan lähes kaikki vaatteeni Uffin alennusmyynneistä enkä laita suuria summia biletykseen. Mutta ruokaan käytän kyllä aika paljon rahaa. Kun olin teini äiti valitti minulle aina, että söin liikaa. Vanhempani maksoivat 1990-luvulla asuntolainaansa jossain vaiheessa sellaista tahtia, ettemme voineet ostaa edes jogurttia. Tai sitten minulle valehdeltiin, äiti ei vain halunnut että syön mitä sattuu. Nykyään voin onneksi syödä mitä haluan, tai no, ainakin voin valita minkä pakastevihannessekoituksen kunakin päivänä valitsen

Kuten Oscar Wilde sanoi:
Give me the luxuries and I can dispense with the necessities.